Sunday, April 20, 2014

TIPS MENGHILANGKAN JERAWAT CARA CEPAT DAN MUDAH

HAI....SEMUA......Hari ini adalah hari pertama kak omy menulis tentang tips ni....sebenar nya kak omy ada banyak tip tip yang kak omy nak kongsikan dengan you all semua....so jangan lupa jenguk jenguk lah selalu kat blog kak omy ni ya....

Tips hari ini adalah  " TIPS MENGHILANGKAN JERAWAT CARA CEPAT DAN MUDAH"


Pelbagai cara digunakan untuk menghilangkan jerawat.Ini semua bergantung kepada tahap keberkesanan kaedah yang  di amal kan  serta tahap penerimaan oleh kulit masing masing...
yang penting kita mestilah rajin ...kalau setakat sehari dua aje!! baik tak payah ....

TIPS 1
kaedah ini memang sangat berkesan kerana kaedah ini ada menggunakan rawatan tambahan iaitu produk kecantikan...

Di samping amalan serta gaya hidup yang sihat produk juga memain kan peranan yang penting dalam proses menghilangkan jerawat secara cepat dan mudah....banyak produk kecantikan di luar sana yang mampu merawat kulit kita secara efektif dan selamat contoh nya DNARS SKINCARE.
 
produk DNARS SKINCARE ada mengeluar kan produk yang khusus untuk menghilangkan jerawat
bukan DNARS saja yang ada ....banyak lagi produk yang mampu menghilangkan jerawat dengan cepat dan mudah Disini
 
TIPS 2
 
HA...Tips yang ni pula lebih kepada bahan semula jadi....bergantung lah kepada you all semua nak pakai yang mana..." SELAMAT MENCUBA...."
 

DAUN SIRIH


Rendam sehelai daun sirih di dalam segelas air panas atau di dalam bekas yang sesuai. Tunggu hingga sejuk dan  layu. Selawat Nabi sebanyak tiga kali kemudian basuh muka dengan air tersebut. Selepas itu jangan dilapkan, biarkan hingga kering sendiri.
 
 

 
 
 
 

No comments:

Post a Comment